پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

 

          نكات انتخاباتی رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شركت در انتخابات:
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif انشاءالله امروز ملّت ايران نشان خواهند داد كه به معناى حقيقى كلمه، حماسه به وجود خواهند آورد.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif توقّع بندهى حقير از ملّت عزيزمان اين است كه همه شركت كنند؛ و توصيه ميكنم كه زود حضور پيدا كنند، تأخير نيندازند - فى التّأخير افات - يعنى همين اوّل صبح، در نيمهى اوّل روز، نگذارند ديروقت بشود.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من به 31 نفر براى شوراى شهر رأى دادم. البتّه بعضى از اين حضرات را از نزديك مىشناختم، بعضى را هم نمىشناختم، لكن اعتماد كردم به همين فهرستهايى كه پيشنهاد ميكنند و ميدهند؛ يكى از آنها را ما گرفتيم و به اعتماد آنها، بقيّهى كسانى را كه نمىشناختيم نامشان را نوشتيم.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif براى رياست جمهورى هم در بين اين حضراتى كه هستند، يك نفر را به نظرم رسيد و انتخاب كردم. به كسى هم نگفتم تا الان؛ حتّى كسانِ نزديك من - خانوادهى من، فرزندان من - مطّلع نيستند كه من به چه كسى رأى دادم. وظيفهى مردم است كه تحقيق كنند؛ لابد تا حالا تحقيق كردهاند و انتخاب كردهاند كسى را كه ميخواهند به او رأى بدهند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif به اين حضرات محترمى كه مسئولان صندوقها و مسئولان بازشمارى و قرائت آراء و اينها هستند، يك توصيه به اين عزيزان دارم و آن اين است كه بدانند رأى مردم امانتى است دست آنها و حقّالنّاس است؛ يعنى حفظ امانت در اين مسئله، حقّالنّاس است. همانطور كه ميدانيد حقّالنّاس را انسان بيشتر بايستى رعايت كند و خروج از عهدهى حقّالنّاس سختتر است از خروج از عهدهى حقّالله. لذا است كه خيلى بايد در اين زمينه توجّه كنند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif ملّت عزيز ما هم با شوق و انگيزه وارد بشوند؛ بدانند كه سرنوشت كشور دست آنها است، و سعادت اين ملّت بستگى دارد به انتخاب آنها؛ هم به اينكه فرد شايسته را انتخاب كنند، هم به اينكه اصلاً وارد مرحلهى انتخاب بشوند؛ خود اين ورود در مرحلهى انتخاب، تأثير دارد در سعادت كشور.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif مخالفين ملّت ايران و دشمنان ملّت ايران سعى ميكنند - از مدّتى پيش - كارى كنند كه مردم يا مأيوس بشوند يا بدبين بشوند يا تنبلى كنند يا اهمّيّت ندهند، لذا پاى صندوقها نيايند. ديگر حالا كارِ اين «كارشكنى» از مطبوعات و رسانهها و خبرگزارىها گذشته، به خود سياستمداران جبههى دشمن ملّت ايران رسيده؛ آنها هم حتّى دخالت ميكنند. شخصيّتهاى معروف سياسى غربى، آنهايى كه وابستهى به جبههى دشمنند، مىبينيد كه عليه حضور مردم فعّاليّت ميكنند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif اخيراً شنيدم كه از شوراى امنيّت ملّى آمريكا كسى گفته كه ما اين انتخابات ايران را قبول نداريم. خب به درك كه قبول نداريد! اگر قرار بود ملّت ايران منتظر بماند كه شما چه چيزى را قبول داريد و چه چيزى را ميل داريد، آنطور عمل بكند، كه كلاهش پسِ معركه بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:توصیه‌های رهبر انقلاب در پای صندوق رأی, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}