پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 



حداد: پیروزی اصولگرایان حتمی است

غلامعلی حدادعادل یکشنبه شب در دیدار با مردم آذربایجان‌غربی که در مسجد اعظم ارومیه انجام شد، اظهار داشت: احساس تکلیف کرده به میدان آمده‌ام و در این مسیر کنار نمی‌کشم.

وی با بیان اینکه بدون شک اصولگرایان در انتخابات پیروز می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به محبوبیت اصولگرایان در بین مردم، پیروزی اصولگرایان حتمی خواهد بود.

حدادعادل با اشاره به هدف خود از ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: احساس تکلیف کرده‌ام و به میدان آمده‌ام.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: در حال حاضر افزایش واردات را شاهدیم و لازم است تمهیدات لازم در این زمینه انجام گیرد.



حدادعادل با بیان اینکه در حال حاضر سبک زندگی ما ایرانی‌ها تغییر کرده و همین امر سبب افزایش میزان واردات می‌شود، گفت: تجمل‌گرایی یکی از معضلات اصلی است که بازار را هم درگیر خود کرده است. )

جلیلی:سر مذاکره با کسی شوخی نداریم

سعید جلیلی در جمع هواداران خود در بندرعباس با بیان اینکه جوانان هرمزگان در جنگ تحمیلی جانانه از خاک و میهن دفاع کردند، اظهار داشت: شهدایی همانند رئیسی و دارا از همین هرمزگان مستقیم جلوی آمریکائی‌ها ایستادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دفاع از حاکمیت و حقوق خود با کسی شوخی ندارد، افزود: اگر می‌گوئیم جزایر سه گانه جزو حاکمیت ایران است و بر سر آن محکم ایستاده‌ایم در سر مذاکره بر سر حقوق خود در عرصه بین‌المللی نیز با کسی شوخی نداریم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: دشمن طی چهار سال پیش نیز خواست ظرفیت آزاده شده ملت در خلق حماسه انتخابات ریاست جمهوری را از ایران اسلامی بگیرد اما ملت با استفاد از ظرفیت خود و گفتمان امام (ره) این تهدید را به فرصت تبدیل کرد و پس از آن شاهد پیروزی‌های متعدد در جناح‌هایی در گفتمان انقلاب الگو گرفته بودند همانند حزب‌الله در لبنان بودیم.

وی بیان داشت: سید حسن نصرالله پیروزی‌های حزب‌الله در لبنان را متاثر از گفتمان و الهام گرفتن از انقلاب اسلامی می‌داند.)

روحانی:راه هاشمی و خاتمی را دنبال می‌کنم

حسن روحانی امشب در مسجد جامع ساری در نشستی انتخاباتی اظهار داشت: در مقابل احساسات شما مردم مازندران، شرمگین هستم. وی با بیان اینکه قبلا هم ساری را دیده بودم اما نه با این همه شور، تصریح کرد: من می‌فهمم با فریاد و شورتان به من چه می‌گویید.

روحانی با اشاره به اینکه همه ما روز 24 خرداد پای صندوق‌های رای می‌رویم، ادامه داد: اجازه نخواهیم داد افراط و خودسری، پیروز شود. وی با بیان اینکه اعتدال و میانه‌روی را پیروز خواهیم کرد، متذکر شد: اگر بار مسئولیت بر دوش من قرار گرفت، آزادی مورد نظر ملت بزرگ ایران در چهارچوب قانون اساسی را  به جامعه بازخواهم گرداند.

روحانی با اشاره به اینکه بی‌تردید آزادی اندیشه و بیان انتقاد، حق همه ما است، افزود: من همان راهی را دنبال می‌کنم که هاشمی و خاتمی رفتند. وی با بیان اینکه پس از جنگ با آن همه فشار و سختی، آیت‌الله هاشمی سازندگی را برای کشور به ارمغان آورد، گفت: خاتمی هم توسعه سیاسی را به جامعه ارزانی داشت.)

مقاومت اصلاح طلبان براي تعیین روحانی به عنوان گزینه ائتلاف

در این دیدار یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب ضمن تأکید بر حفظ گفتمان جمعی از روزنامه نگاران اصلاح طلب در دیدار با سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور سابق کشور، چندی پیش از او خواسته اند موضع خود را پیرامون ائتلاف حسن روحانی و محمدرضا عارف صریحا بیان کند.

در این دیدار یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب ضمن تأکید بر حفظ گفتمان اصلاح طلبی، زنده نگه داشتن این گفتمان را بر پیروزی در انتخابات ارجح دانست و گفت: معرفی حسن روحانی به عنوان نماینده جریان اصلاحات به سود این جریان نیست و خبرهای مکرر منتشر شده پیرامون تکذیب کناره گیری عارف به نفع روحانی، نشان از فشار جریان کارگزاران علیه نماینده اصلاحات دارد.

این روزنامه نگاران از سید محمد خاتمی خواسته اند نظر خود را پیرامون این ائتلاف صراحتا بیان کند و از عارف به عنوان نماینده جریان اصلاحات حمایت کرده و تلاش کند ائتلاف حول کاندیداتوری عارف شکل گرفته و حیات و ممات اصلاحات را با کارگزاران و روحانی گره نزنند.

برخی اصلاح طلبان بر این باورند که حسن روحانی نمی تواند نماینده شایسته ای برای جریان اصلاحات باشد و شاهد ادعای خود را مناظره جمعه تلویزیون می دانند که حسن روحانی به ندرت از جریان اصلاحات یاد کرد، در صورتی که عارف حیثیت خود را به پای اصلاحات گذاشت و به تمامه از آن دفاع کرد. )

واکنش جلیلی به ‌«مکتب ایرانی» و « دوستی با ‌اسرائیل»/ ملت جریان انحرافی را حذف ‌کردند

 سعید جلیلی که به یاسوج سفر کرده است صبح یکشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: مباحثی را که نامزدهای محترم در این زمینه مطرح می‌کنند مرتبط با نوع نگاهی است که بتوانند بهتر از این حقوق دفاع کنند.

وی بیان کرد: دیدگاه‌های مختلف در این خصوص مطرح شده که مردم بتوانند بهتر قضاوت کنند و این بحث که همه بر دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران تاکید دارند را همه می‌‌دانند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دولت شما امتداد دولت احمدی‌نژاد است، گفت: گفتمان ما گفتمان اسلام ناب، امام و مقام معظم رهبری است و اگر کسانی در مقاطعی خود را به این گفتمان نزدیک کردند در حقیقت اصالت با گفتمان نظام و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند باید دولت منتخب نقاط قوت دولت‌های قبل را داشته باشد و نقاط ضعف را نداشته باشد.

جلیلی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص احتمال ائتلاف بین او و سایر کاندیداهای اصولگرا گفت: در این مرحله اگر نامزدی وارد شده بر این مبنا بوده که احساس تکلیف کرده است. )

 
آیا رقیب انتخاباتی «شیطان اکبر» است؟

پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری متاسفانه علی رغم تاکدیدات دلسوزان نظام مشاهده می شود که هواداران و یا خود کاندیداهای حاضر در عرصه به تخریب رقیب خود می پردازند.

در این بین سهم هوادارانی که بعضا صاحب رسانه نیز هستند بیشتر از دیگر هواداران است.



بنابر این گزارش، رهبر معظم انقلاب سال گذشته در سفر به استان خراسان شمالی سخنان و تذکراتی را درباره انتخابات بیان فرمودند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با بسیجیان این استان تذکراتی را در مورد رقابت انتخابابی بیان فرمودند که آن را در ادامه می خوانید:

«بصيرت در اين دوران و در همه‌ى دورانها به معناى اين است كه شما خط درگيرى با دشمن را تشخيص دهيد؛ كجا با دشمن درگيرى است؟ بعضى‌ها نقطه‌ى درگيرى را اشتباه ميكنند؛ خمپاره و توپخانه‌ى خودشان را آتش ميكنند به سمت يك نقطه‌اى كه آنجا دشمن نيست، آنجا دوست است. بعضى‌ها رقيب انتخاباتى خودشان را «شيطان اكبر» به حساب مى‌آورند! شيطان اكبر آمريكاست، شيطان اكبر صهيونيسم است؛ رقيب جناحى كه شيطان اكبر نيست، رقيب انتخاباتى كه شيطان اكبر نيست. )

 
قالیباف: راهی جز بازکردن مسیر ورود جوانان به عرصه اجرایی نداریم

محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری با حضور در دفتر آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود کشور گفت: آن طور که باید و شاید نتوانستیم گره‌ای از این مشکلات باز کنیم و بیشتر از این باید کوشش، فداکاری و از خودگذشتگی کرد. انشاالله این انتخابات به خوبی برگزار شده و مایه افتخار نظام باشد و طوری برگزار شود که به یک الگو تبدیل شود.



وی تاکید کرد: باید از همه آقایانی که آمادگی خود را برای پذیرش این مسئولیت عظیم اعلام کرده‌اند تشکر کنم. این کار، کار مشکلی است. مسئولیتی است که برادران عزیز برای خدمت به مردم آماده شده‌اند و فداکاری کرده‌اند. مردم نیز در این انتخابات دارای نقش تعیین‌کننده هستند و این انتخابات بزرگ را به گونه‌ای برگزار می‌کنند که با عظمت نظام سنخیت داشته باشد. )
 
ولایتی: نیاز به مقاومت توأم با تدبیر داریم

علی‌اکبر ولایتی در اجتماع پرشور مردم لرستان در کنار قلعه تاریخی فلک‌الافلاک گفت:  به علت تأخیر وقت از همه مردم لرستان عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: لرستان استانی است با سابقه مبارزانی همچون آیت‌الله کمال‌< font="">وند<>، آیت‌الله بروجردی و شهدایی همچون سید‌نور‌الدین و سید‌فخر‌الدین رحیمی است.



ولایتی گفت: امروز استان لرستان با این همه ظرفیت و پتانسیل متأسفانه رتبه بیکاری در شأن این استان نیست و این جای تأسف دارد که جوانان این استان امروز بیکار باشند.

وی افزود: اگر به من اعتماد کنید قول می‌دهم که به قول‌هایی که درگذشته به این استان داده‌اند عمل کنم.

ولایتی گفت: توسعه راه‌های ارتباطی، افزایش تعداد کارخانجات، راه‌اندازی کارخانه‌های نیمه تعطیل، پایان دادن به رتبه بیکاری و ... جزء اولویت‌های من در استان لرستان است.)
 
تلاش ضد انقلاب براي خروج روحانی از چارچوب‌ها

در رابطه با نحوه بازی حسن روحانی در روزهای مانده تا انتخابات 24 خرداد سناریوهای مختلفی مطرح می شود. به ویژه در حالیکه روزهای کمی تا انتخابات ریاست جمهوری مانده و شرایط وی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. این سناریو ها می توانند هر کدام به تنهایی و یا در ارتباط باهم شکل بگیرند.

عده‌ای معتقدند که حسن روحانی با تدوام همین رویه موجود سعی می‌کند تا چهره متعادلی از خود نشان دهد تا پيرزو شود؛ این افراد معتقدند که مهمترین نیاز کشور از نظر مردم در حال حاضر حفظ ثبات سیاسی و در ادامه آن رشد اقتصادی است که روحانی مي­تواند با تاکید بر این نکته از یک سو و از سوی دیگر با نشان دادن وجهه اصلاح طلبی متعادل خود پیروز میدان باشد.
 
 

سناریو دیگری که از سوی برخی اصلاح طلبان پیگیری می شود انصراف عارف از عرصه انتخابات و اجماع جریان اصلاحات بر روی حسن روحانی است. در این سناریو حسن روحانی و عارف از حداکثر ظرفیت برنامه های تلویزیونی استفاده می‌کنند و بعد از پایان برنامه های تلویزیونی عارف، به نفع روحانی کناره گیری می‌کند.

در این طرح عارف حداکثر توان خود را برای جذب توده های خاموش(جنبش سبز، به قول رسانه های ضد انقلاب) به کار می گیرد و حتی ممکن است برخی رفتارهای نامطلوب از وی سر بزند تا بتواند اعتماد این توده های خاموش را به خود جلب کند اما در نهایت به نفع روحانی که کاملا در چارچوب است کنار رود.

نظر شیخ علی ثمری و علی اکبری در مورد حداد عادل

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ثمری دبیر سابق هیئت عالی گزینش کشور در جمع اعضای کمیته دانشجویی ستاد ایرانی آرام اظهار داشت: در رقابت‌های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، به ویژه مناظرات و مناظره روز جمعه، حداد عادل با تمام قامت و به اعتبار تمام آبروی خود، از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کرد.

 

وی افزود: مطالعه مشی حداد عادل در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که وی صرفا برای حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها، گفتمان امام (ره) و انقلاب در این مسیر آمده است.

دبیر سابق هیئت عالی گزینش کشور با اشاره به جزئیات مناظرات انجام شده، خاطرنشان کرد: در مناظره قبلی که مشاجره‌ای بین عارف و رضایی اتفاق افتاد و رضایی برای حفظ وقتش در مقابل عارف سکوت کرد و مخاطب نیز حداد عادل نبود، اما چون بحث دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها در میان بود، حداد عادل وقت گرفت و محکم دفاع جانانه‌ای از انقلاب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد پیش از ظهر امروز در نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تقدیر از مواضع انقلابی دکتر حداد عادل تصریح کرد: حداد عادل در مناظره ها -فارغ از جلب رای مردم- قوی تر از دیگران از نظام دفاع کرد.

کاندیدایی که 4 سال سران قوا را اداره کرد

حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی شامگاه شنبه در مسجد جامع زنجان‌ افزود: آیت‌الله مصباح‌یزدی بعد از تحقیق از میان هشت کاندیدای ریاست جمهوری، ‌سعید جلیلی را ‌اصلح تشخیص داد‌ند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند وزاری متخصص را مدیریت کند، افزود: کاندیداها نباید دروغ بگویند و مردم را گول بزنند بلکه باید صداقت داشته و مقاوم باشند.

حجت الاسلام آقای تهرانی شائبه ایجاد شده در خصوص توان اجرایی و مدیریتی دکتر سعید جلیلی را نیز رد کرد و مدعی شد: دکتر جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی است و کسانی که زیر دست دکتر جلیلی هستند شخصیت های همانند رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هستند و دکتر جلیلی چهار سال اینها را اداره می کرده است و آیا این مدیریت کم است.

حمایت عضو جامعه مدرسین از حداد عادل

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حدادعادل کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: برخی قاطعیت را برخورد چماقی و پرخاشگری معنا می‌کنند در حالی که قاطعیت، ایستادگی بر حق مردم بدون پرخاشگری است. آقای حداد ضمن ایستادگی بر حقوق مردم مانع از این بود که دعوا و تنش در عرصه رسانه مطرح شود.

وی افزود: حدادعادل، شخصیتی فاضل، دانشمند و علمی است که پیشینه مدیریتی اش نشان می‌دهد که فردی مدیر در امور اجرایی است و با تدبیر امور را جلو می‌برد.

آشتیانی ادامه داد: حداد در مجلس ششم با قاطعیت در مقابل عملکرد باندی، انحصارطلبی و استبداد جریان سکولار ایستاد و در اداره مجلس هفتم بدون توجه به گرایش افراد در درون خانواده نیروهای انقلاب از تمامی نیروهای توانمند انقلابی استفاده کرد و همواره از عملکرد باندی و حرکت در حلقه بسته دوری می‌کرد.

عکس/کلید حل مشکلات را پیدا کنید!
یکی از هواداران حسن روحانی با تعداد زیادی کلید به استقبال کاندیدای محبوبش آمد.


برگزاری مناظره چهارم منتفی است

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: برگزاری مناظره چهارم کاندیداهای ریاست جمهوری منتفی است.
 
«مجید دانشور» درباره برگزاری مناظره چهارم میان کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: در مورد اینکه چندتن از نامزدهای ریاست جمهوری درخواست مناظره بعدی کردند، چون قبلا سه مناظره تصویب شده بود، درخواست کردند که چهارمی هم باشد، اما با توجه به اینکه روزهای پایانی تبلیغات نامزدهاست، آنها حتی نمی‌رسند که برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خود را پر کنند، به همین دلیل برگزاری مناظره چهارم منتفی شد.
 
وی ادامه داد: در واقع الان برخی کاندیداها در حال اتلاف وقت هستند و این وقت‌هایی که صداوسیما برای آنها قرار داده است، میلیون‌ها ریال هزینه دارد که مورد توجه نیست و هدر داده می‌شود. دانشور تصریح کرد: مثلا تعدادی از نامزدها که نمی‌توانم اسم ببرم باید پیام‌های سه دقیقه‌ای به رادیو پیام می‌دادند که این تبلیغات را ارائه نکرده‌اند و البته در رادیو پخش شده که این وقت فلان نامزد بوده که نیامده آن را پر کند.

روحانی: کلید تدبیر در دست75میلیون نفر است

حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر انتخاباتی خود به رشت با حضور در جمع مردم این شهر سخنرانی کرد.

وی حضور مردم را برای ایجاد حماسه 24 خرداد و  حماسه ای برای نجات کشور خواند و گفت: این حضور برای ایجاد حماسه ای است که از فقر و گرانی و بیکاری عبور کنیم.

روحانی ادامه داد: هنگامی که می خواستم اعلام کاندیداتوری کنم، دوستان به من می گفتند معضلات کشور در طول هشت سال گذشته آن قدر پیچیده شده است که قابل حل نیست، اما در هفته‌های اخیر انتخابات حضور شما مردم و وحدت و اراده شما نشان داد که هیچ مشکلی در این کشور نیست که با اعتماد و همت مردم قابل حل و فصل نباشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه کلید تدبیر در دست 75 میلیون است، گفت: کسی شما را ناامید نکند، نگوید پای صندوق رفتن تاثیری ندارد، نگوید هر چه می خواهند از قبل تعیین شده است، اینها سخنان شیطان است که می خواهند ما پای صندوق آراء نشتابیم، شما بدانید و مطمئن باشید با هوشیاری و بیداری این ملت هیچ کسی جز شما نمی تواند رئیس جمهور تعیین کند.

گزینه حامیان احمدی‌نژاد برای شهرداری

صبح امروز نشست خبری اعلام موجودیت ستاد "در امتداد مهر" (حامیان احمدی‌نژاد در انتخابات شورای شهر) با حضور برخی از اعضای این ائتلاف از جمله عبدالرضا شیخ‌الاسلام معاون رییس‌جمهور، پروین احمدی‌نژاد خواهر رییس‌جمهور برگزار شد.

در این نشست همچنین اعلام شد که علی نیکزاد - وزیر پیشین راه و شهرسازی - گزینه این ائتلاف برای شهرداری تهران است.

در ابتدای این نشست خبری، عبدالرضا شیخ‌الاسلام با اشاره به اهمیت تحقق حماسه سیاسی و تاکید مقام معظم رهبری در این ارتباط، گفت: ان‌شاءالله مردم با انتخابات گسترده خود در دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در تحقق این حماسه نقش‌آفرین خواهند بود، چراکه با مشارکت گسترده مردم می‌توانیم بر مشکلات داخلی و خارجی فائق شویم.

رییس ستاد در امتداد مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت مدیریت شهری، گفت: نظام مدیریت شهری بر پایه مشارکت مردم در قالب نهاد شوراها صورت می‌پذیرد و به همین بابت ترکیب اعضای شوراها بخصوص شورای شهر اسلامی تهران بسیار مهم است.

سایه بحث انتخاباتی در بین نمایندگان

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی برخی از بندهای لایحه بودجه که شورای نگهبان نسبت به آنها ایراد گرفته بود، پیشنهادی را جایگزین بند الحاقی 34 لایحه بودجه کردند. در این پیشنهاد که به تصویب نمایندگان رسید، آمده است: به وزارت خانه های نیرو و نفت اجازه داده می شود از طریق قراردادهای بیع متقابل با بخش غیر دولتی نسبت به تولید آب شیرین از روشهای حرارتی، بازیافتی اقدام و هزینه های سرمایه گذاری به سود متعلق را از محل صرفه جویی های انجام شده تامین کند.

همچنین در ادامه بررسی بندهای لایحه بودجه به منظور تامین نظر شورای نگهبان، بندهای الحاقی 40، 42، 43، 45 و 46 به دلیل عدم مشارکت کافی نمایندگان، به تصویب نرسید و مراعی ماند تا کمیسیون در وقت دیگری این بندها را بررسی بیشتر نماید.

به همین خاطر باهنر، نایب رئیس دوم مجلس در تذکری به نمایندگان اظهار داشت: برخی در جلسه علنی امروز به دنبال انتخابات ریاست جمهوری و برخی نیز به دنبال انتخابات شوراها هستند. این بحث ها خوب است ولی باید به بودجه بپردازیم.

وی همچنین خواستار مشارکت بیشتر نمایندگان در هنگام رای گیری و بررسی بودجه شد.

غرضی:لاریجانی می خواست پایگاه اجتماعی من را خراب کند

محمد غرضی امروز یکشنبه در نشست برخی که در خبرآنلاین برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازخوردها از انجام مناظرات چه بوده است، گفت: ما کسی را نداریم که گزارش بدهد و در این زمینه تحقیق میدانی انجام نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه همیشه فضای  انتخابات دو قطبی شده چرا این بار چنین اتفاقی نیفتاده، گفت: قطب ها مرده اند، از روزی که ظهور کردند از بین رفتند به خاطر اینکه قطب ها از نسل انقلاب فاصله گرفتند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا الان ائتلاف های تشکیل شده شکست می خورد، گفت برای که عقبه اجتماعی ندارند و پیدا است افرادی که عقبه اجتماعی ندارند شکست می خورند. الان جامعه مدرسین اعلام کرده از هیچکس حمایت نمی کند این نشان دهنده این است که جامعه مدرسین پشت کسی را نگرفته است.

عارف و روحانی شانسی برای پیروزی ندارند/ مردم این دو را اصلاح طلب واقعی نمی‌دانند

محمد رهبر در روزآنلاین اقدام اصلاح طلبان و هاشمی در عدم اعتراض و رضایت دادن به رد صلاحیت شدن هاشمی را اشتباهی استراتژیک خواند و عارف و روحانی را جایگزین مناسبی برای هاشمی ندانست.

وی شرایط پیش روی اصلاحات را سر تا پا اجبار و ضرورت و اضطرار دانست که نه می‌توان از عارف و روحانی به عنوان نماینده اصیل اصلاحات در انتخابات حمایت کرد و نه می‌توان انتخابات را رها کرده و همه چیز را به تقدیر سپرده و کاری نکرد.

وی در ادامه اصلاحات را دچار سردرگمی دانست و نوشت بهتر است در این شرایط اصولی برای اصلاحات تدوین شود و برنامه‌ای نوشته شود و باید برای راههای برون رفت از شرایط حاضر منشوری تهیه کرد و آن را به دو کاندیدای حاضر ارائه کرد.

رهبر مدعی شد که عارف و روحانی بدون پشتوانه اصلاحات و جنبش سبز هیچ بختی ندارند و "ایشان هستند که باید وفاداری و اعتقادشان را ثابت کنند و نه اینکه مردم و اصلاح طلبان در پی ایشان بدوند و بروند".

قالیباف: حماسه اقتصادی را در 2 سال محقق می‌کنم/ خواستار دولت فضایی و کاغذی نیستیم

محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: مشهد یکی از شهرهای مهم به لحاظ معنوی در دنیا به شمار می‌رود.

قالیباف افزود: من در دولت خودم توجه ویژه‌ای به مشهد خواهم داشت چرا که مردمان این شهر زحمات زیادی در جنگ و انقلاب کشیدند و با توجه به حضور مضجع شریف حضرت رضا(ع) باید به این شهر توجه ویژه‌ای داشت. وی در ارتباط با نتیجه ائتلاف سه گانه نیز گفت: فعلا در این زمینه اظهارنظر نمی‌کنم.

محمدباقر قالیباف در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: انشالله در 24 خرداد با یک بصیرت و شعور ملت بتوانند امور اجرایی کشور را به دست فردی بسپارند که بتواند خدمتی بزرگ کند و نیز این مدیریت بسته و خسته را پایان دهد و روح جدیدی در کشور حاکم شود.

وی افزود: امروز خدا را شاکرم که در استان خراسان به پابوس حضرت رضا(ع) و همشهریان و هم استانی‌ها و نیز همسنگران خود آمده‌ام.

علت عدم‌حضور خانواده ولایتی در صداوسیما

حسین انتظامی ضمن تشکر از شبکه اول سیما و شبکه رادیویی ایران که در صدد تهیه برنامه هایی با حضور اعضای خانواده نامزدها بودند، تصریح کرد: اگر چه تولید چنین برنامه هایی از منظر فعالیت رسانه ای جذاب است و البته به افزایش مشارکت می انجامد اما آقای دکتر ولایتی ضمن تشکر از این ابتکار سازمان صدا و سیما با حضور خانواده خود موافقت نکردند.

سخنگوی ولایتی افزود: اگر بستگان یک شخصیت ملی صرفا به واسطه قرابت با او و نه ویژگی شخصی خود بخواهند از عنصر شهرت برخوردادر  شوند و آن را دستمایه ارتباطات و نفوذ قرار دهند ، می تواند زمینه سوء استفاده را فراهم کند.

یاد آور می شود گروه خانواده شبکه اول سیما برنامه های جداگانه ای با حضور اعضای خانواده های 5 نامزد انتخابات ریاست جمهوری ضبط کرد که به دلیل حضور نیافتن خانواده های جلیلی، ولایتی و روحانی پخش نشد.

.... تصاویر متفرقه انتخاباتی



 

 

 



 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:مهمترین اظهارنظرها و اخبار انتخاباتی/20 خرداد,انتخابات 21 خرداد,, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}