پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

این رسانه دولتی در یکی از آخرین مأموریت های تبلیغاتی خود برای سیاه نمایی از وضعیت داخلی ایران و همچنین رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، به تقلب غیرحرفه ای و بسیار ناشیانه ای متوسل شده است که هم نشانگر میزان خصومت گردانندگان صدای امریکا با مردم ایران است و هم توهینی آشکار است به شعور مخاطبان این رسانه.
دولت های مستکبر از رسانه های تحت کنترلشان برای پیشبرد مقاصد نامشروع خود به گونه حداکثری بهره برداری می کنند. رسانه های وابسته به آن ها نیز بر خلاف آن چیزی که وانمود می کنند، در ذات خود مطلقا تعهدی به صداقت ندارند، بلکه منتهای اهتمام آنان انجام مأموریت های محوله از سوی دولت های متبوعشان می باشد.

صدای امریکا (VOA) وابسته به وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا، از تابلودارترین مصادیق رسانه های مورد اشاره می باشد که پیشبرد سیاست های استعماری و توجیه رویکردهای مداخله جویانه دولت امریکا، سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی آن است.

بخش فارسی صدای امریکا نیز با تمرکز بر مخاطبان ایرانی، به طرزی فاحش، چنین خط مشیی را دنبال می کند که «جام نیوز» در موارد متعدد در این زمینه به انتشار گزارش ها و اخبار روشنگرانه اقدام کرده است.

اما این رسانه دولتی در یکی از آخرین مأموریت های تبلیغاتی خود برای سیاه نمایی از وضعیت داخلی ایران و همچنین رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، به «تقلب» غیرحرفه ای و بسیار ناشیانه ای متوسل شده است که هم نشانگر میزان خصومت گردانندگان صدای امریکا با مردم ایران است و هم توهینی آشکار است به شعور مخاطبان این رسانه؛ علاوه بر اینها، شاهدی است بر دروغگو و متقلب بودن دست اندرکاران رسانه دولتی امریکا؛

 

ماجرا از این قرار است که تلویزیون فارسی صدای امریکا و پایگاه اینترنتی آن، در به تصویر کشیدن وقایع ایران (اعم از حوادث طبیعی و تحولات سیاسی-اجتماعی) از عکس های نامربوط، جعلی و دستکاری شده استفاده می کنند و آن ها را بارها و بارها در قالب گزارش و خبر در منظر مخاطبان خود قرار می دهند؛ حال آنکه چنین روایتی از اصل دروغ بوده و ریشه در رویکرد متقلبانه انتشاردهندگان آن دارد.

 

 

 

جام نیوز از چند نمونه از این شعبده بازی های ناشیانه رونمایی می کند و قضاوت را به بینندگان وامی گذارد:

 

 

 

* در پایین ملاحظه می کنید که صدای امریکا با فرصت طلبی تمام، تصویری از زلزله بم را به جای زلزله اخیر بوشهر جا زده است!

ذیل تصویر مورد ادعای صدای امریکا، عکسی از آرشیو وب سایت امریکایی ABCnews را مشاهده خواهید فرمود که در سال 2003 میلادی (10 سال قبل) طی گزارشی از زلزله بم، از تصویر مذکور استفاده کرده است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:تقلب صدای امریکا,voa,VOA,صدای آمریکا,سوتی صدای آمریکا,سوتی VOA, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}