پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

مدیر آستان حضرت سلطان علی مشهد اردهال:
مدیر آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر‌(ع‌) مشهد اردهال کاشان از آغاز اجرای عملیات عمرانی در آستان مقدس این امامزاده واجب‌التعظیم با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

 

حجت‌الاسلام حسن فردوسی اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی صحن‌های حرم مطهر حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر‌(ع‌) اجرای عملیات عمرانی آغاز شده است و برنامه‌های عمرانی آستان به صورت مستمر در حال انجام بوده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. 

وی، اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای عملیات عمرانی در تمامی صحن‌های حرم مطهر حضرت را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: عملیات اجرای نما در پنج صحن آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر‌(ع‌) همچنان در حال انجام است.

مدیر آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر‌(ع‌) مشهد اردهال کاشان، هزینه تقریبی عملیات عمرانی صحن شهدای‌ اردهال را بیش از 8 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود برای عملیات عمرانی صحن عامر بن ناصر فینی بیش از 12 میلیارد ریال و برای صحن خاوه‌ای‌ها نیز بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار لازم باشد.

وی در ادامه از آغاز عملیات احداث سایت اداری آستان‌ مقدس سلطانعلی بن امام محمد باقر‌(ع‌) خبر داد و افزود: برای سایت اداری آستان مقدس در صحن عامر بن ناصر فینی بیش از 12 اتاق، شامل اتاق جلسات، معاونت فنی، مدیریت و سایر قسمت‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

فردوسی، همچنین با اشاره به امضای قرارداد اجرای عملیات احداث سردر اصلی حرم با بیش از 6 میلیارد ریال هزینه یادآور شد: علاوه بر ساخت سردر اصلی حرم، احداث یک سالن وی.آی.پی نیز در بخش بالای سردر حرم با دورنمای زیبایی از کل منطقه مشهد اردهال پیش‌بینی شده است. 

وی از نصب دو پله برقی و دو آسانسور در صحن مجدالدین و صحن خاوه‌ای‌ها تا اواسط تیرماه سال جاری خبر داد و هدف از نصب آن را رفاه زائران این امامزاده عنوان کرد.

منبع:  پایگاه خبری تحلیلی کاشـــان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}