پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

 گروهک تروريستي منافقين روش‌هاي نامشروع و شيطاني‌ گوناگوني را براي جذب افراد مستعد به کار مي‌بندد. يکي از روش‌هاي اين گروهک تروريستي براي جذب افراد، به دام انداختن آن‌ها از طريق روايط ضد اخلاقي يعني روابط با زنان است، به‌طوري که پس از انتخاب قرباني، يکي از زن‌هاي عضو اين گروهک تروريستي به عنوان طعمه با قرباني رابطه غير اخلاقي برقرار کرده و سپس با اخذ اسناد از جمله عکس و تهيه فيلم از اين رابطه، مدارکي عليه فرد قرباني تهيه کرده و از اين طريق وي را مجبور به همکاري با گروهک تروريستي خود مي‌کنند.

يکي از خواننده‌هاي زن دوران طاغوت در خاطرات خود از به دام انداختن خبرنگاري مي‌نويسد:

"یکی از زنان مجاهد(منافقين)که کارش دوست شدن با خبرنگاران برای مثبت کردن انعکاس گزارش آنان از سازمان بود در یک مجلس برای پرت کردن حواس خبرنگاری که ممکن بود متوجه یک سوتی سازمان شود ,بی محابا خود را به بغل آن خبرنگار انداخته و شروع به بوسیدن او می‌کند".

تاکنون افراد بسياري مانند عليرضا نوري‌زاده و برخي ديگر از عوامل ضد انقلاب در اين نوع دام‌هاي شيطاني گروهک تروريستي منافقين افتاده و به نوعي گزک به ‌دست سران اين گروهک تروريستي داده‌ و از اين طريق به عنصري در خدمت اين گروهک شيطاني تبديل شده‌اند.

ایرج مصداقی، يکي از سرکرده‌هاي جداشده گروهک تروريستي منافقين،چندي پيش با نگارش مقاله‌ای به نام «مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی» از اعضای اصلی گروهک منافقین در سال 88، به افشاگري درباره دروغ‌هاي گروهک تروريستي منافقين پرداخت.

مصداقي در افشاگري خود، فيلمي منتشر کرد که نشان مي‌داد تصاوير ادعايي در مورد اغتشاشات عاشوراي 88 مشهد، جعلي و ساخته دست منافقين در پادگان اشرف بوده است.

در ادامه اين افشاگري که در کانون وبلاگ‌نويسان مستقل ايراني به نقل از "براي وطنم ايران" منتشر شده، مصداقي پرده ديگري از حقايق گروهک تروريستي منافقين برداشت.

ايرج مصداقي در افشاگري جديد خود ، به روش‌‌هاي جذب و سوء استفاده از افراد توسط گروهک تروريستي منافقين اشاره کرده است.

در اين روش که "گزک" نام دارد، گروهک تروريستي منافقين بوسيله اهرم‌هاي فشاري مانند تهديد به انتشار فيلم و تصاوير ارتباط در شرايط خاص و ارتباط غير اخلاقي آن‌ها با زنان، سوژه مورد نظر را مجبور به انجام خواسته‌هاي شيطاني خود مي‌کند.

يکي از اين قربانيان، حسن يوسفي اشکوري است. اشکوري همانند افرادي مانند محسن مخملباف، از جمله افراطيون اوايل انقلاب بود که بدليل ناپايداري در اصول خود، پس از چند سال، به‌گونه‌اي به اعتقادات خود پشت پا زد که بعد‌ها در سخنراني‌هايش به مقدسات اسلامي توهين مي‌کرد و در دهه هفتاد محکوم به ارتداد شد.

مصداقي در افشاگري خود كه در وب‌سايت كانون وبلاگ نويسان مستقل ايراني به نقل از "براي وطنم ايران" منتشر شده است، در رابطه با به دام افتادن اشکوري در تور گروهک تروريستي منافقين مي‌نويسد: "سازمان( گروهک تروريستي منافقين) چند سال پیش همسر علی احسان از اعضای بلند پایه تشکیلات (مونا م) را برای تعمیق ارتباطات در قالب یک طعمه بسراغ اشکوری فرستاد و اشکوری فلک زده از طریق آن طعمه به تور افتاد".

مصداقي، عضو سابق گروهک تروريستي منافقين در ادامه افشاگري خود كه در وب‌سايت كانون وبلاگ نويسان مستقل ايراني به نقل از "براي وطنم ايران" منتشر شده است، به روند به دام انداختن اشکوري اشاره مي‌کند که گروهک تروريستي منافقين با صحنه‌سازي مختلف، تصاوير روابط خصوصي و غير اخلاقي اشکوري با همسر علي احسان را تهيه مي‌کند. سپس به سراغ اشکوري رفته و او را تهديد مي‌کنند تا در صورت عدم همکاري با گروهک تروريستي منافقين، تصاوير بدست آمده را به طور عمومي منتشر مي کنند.

يوسفي اشکوري نيز با تبعيت کامل، به استخدام تمام قد و تمام عيار گروهک تروريستي منافقين در مي‌آيد.


مصداقي به بهره‌برداري گروهک تروريستي منافقين از گزکي که يوسفي اشکوري به آن‌ها داده مي‌پردازد و مي نويسد:

گروهک تروريستي منافقين خبرها، فيلم‌هاي ساختگي و اسناد جعلي خود در حوادث پس از انتخابات سال 88 را از طريق تحليل‌ها و مقالات يوسفي اشکوري در سايت‌هاي ضد انقلاب و شبکه‌هاي بيگانه مانند بي‌بي‌سي فارسي تزريق مي‌کرد.


اشكوري در جمع حاميان فتنه 88 در آمريكا

ايرج مصداقي در پايان نامه افشاگرانه خود اسناد و تصاويري از اشکوري را منتشر کرده و تهديد مي‌کند در صورت تکذيب مطالب وي توسط گروهک تروريستي‌ منافقين و يوسفي اشکوري، تصاوير بي‌پرواتر و اسناد مهم‌تري را منتشر خواهد کرد.


اشكوري و دخترش در آلمان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:منافقين, چگونه, قرباني‌هاي,دام,گروهگ,حزب,اشکوری,مصداقی, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}