پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

ه نظر می رسد سناریوی کشته سازی یکی از راهکارهایی است که از سوی دشمنان و منافقین در سال 88 نیز به بهره برداری رسید و افرادی چون ندا آقا سلطان، ژاله صانع و ... از جمله خسارت های برنامه کشته سازی ها در سال 88 بودند.

بر این اساس، دلیلی ندارد که تصور کنیم دشمن و فتنه جویان و ضد انقلاب، در مقطع کنونی انتخابات سال 92، نیز به این برنامه بی توجه باشد زیرا به نظر می رسد که از حالا نسبت به نتایج انتخابات و تغییرات مورد نظر ضد انقلاب، ناامید هستند و لذا تلاش خواهند کرد که به نوعی انتخابات را زیر سوال برده و فتنه ای دیگر را ایجاد نمایند.

خبرهایی که از اردوگاه منافقین و برنامه ریزی های آنان برای انتخابات 92 می رسد نشان می دهد که دشمنان در نظر دارند، فارغ از نتیجه انتخابات، اغتشاشات را به خیابان ها بکشانند و مانند سال 88 پروژه کشته سازی را اعمال نمایند تا همچنان خوراک هایی برای رسانه ها و محافل دشمن ایجاد کنند.

در لابلای برنامه منافقین برای اغتشاشات پس از انتخابات 92، سناریوی کشته سازی حداقل 50 نفر در خیابان های تهران به چشم می خورد که اگر عوامل اطلاعاتی و نظارتی در انتخابات ذره ای غفلت کنند می تواند هزینه سنگینی را برای نظام به بار آورد. هرچند عملکرد دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در فتنه 88 بسیار قابل قبول بوده است اما احتیاط و مراقبت بیش از پیش می تواند به برقراری بیشتر امنیت در سطح جامعه در سال 92 کمک بسزایی نماید.

مطمئنا اگر هوشمندی دستگاه های امنیتی در سال 88 نبود می توانست اتفاقات بسیار ناگواری برای شهروندان علی الخصوص در تهران بیفتد که انتظار می رود این هوشیاری از هم اکنون در سطح کشور اعمال گردد تا خسارت های اغتشاشات 92 به مراتب کمتر از سال 88 باشد و این برنامه تخریبی منافقین در نطفه خفه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:اتخابات,92,اغتشاش,جدید,مهم,کشته سازی,فتنه, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}